torsdag den 16. januar 2014

Mere kålsuppe.......


Vi danskere spiser rimelig fornuftigt i løbet af ugens første fem dage, hvorefter vi så skejer vildt ud i weekenden og giver den fuldt gas med fede sovser, chokolade og vino. Det må vi ikke! Siger eksperterne. Vi skal spise sundt, efter kostrådene og motionere videre, når vi har fri. JEG BLIVER SÅ TRÆT, når jeg hører nogen sige det. Fokuser dog på, at det går så godt de fem dage og inspirer os så til, hvordan vi tager vores fornuftige liv fra hverdagene med over i weekenden eller hvordan vi bliver endnu sundere i hverdagene.

Her er mit bud på suppen, som jeg ikke kan undvære til frokost mandag-fredag. I weekenden, ser min frokost ganske anderledes ud- og sådan skal det være!

Suppe/bouillon
Hvidkål
Tomat
Champignon
Ingefær
Løg
Hvidløg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar